Rmysakck canım artık kasılmalarının olması çok normal yalancı sancı oluyor çoğunlukla o sümük gibi akıntıda bende son bir ay ful vardı nişan öyle birşey değil bende bir et parçası tarzında düşmüştü akıntı gelmeside normal doğuma hazırlanıyorsun bende 39 haftalığım ikimci gebeliğim sancılarını evde çek hastanede perişan olma doğum sancısını anlıyorsun zaten 5 dakikada bir gelmeye başlayınca doktora git ben ilk gebeliğimde öyle gitmiştim yine evde çekicem zaten doğum sancısı düzenli oluyor dakikası bile sekmeden 5 dakikada bir sancı vuruyor