Merhaba kızlar 2 senedir bebek istiyoruz ama olmadı tüp bebek yaptıracağız önümüzde ki ay normalde 1 Şubat’ta regl olmam gerekirken 29 Ocak ta regl oldum ve 6 gün sürdü bitti bugün tekrar açık pembe akıntı şeklinde kan geldi böyle bir şey yaşayan oldu mu