mucizegebee Sonrasında bir sıkıntı yaşadınız mı? Ben pek yaptırma taraftarı değildim ama doktorum kesinlikle yaptırmam lazım şeklinde konuştu benim eşimde dahil tüm hastalarıma yaptırıyorum dedi bilemedim
TugceOrak mucizegebee neden istemiyorsunuz ki ? Gebelik şekerinin tespitinin ne kadar önemli olduğunu bir araştırın isterseniz, o zaman kafanızda soru işareti kalmaz diye düşünüyorum.
babyoz mucizegebee ilk hamileliğimde yaptırdım . Hiç bir sorun yaşamadım. Bundan kaçıyorsanız hamilelik boyunca asla şeker tatlı çikolata vs da ağzınıza sürmemeniz lazım . İkinciye hamileyim ve haftaya 24. Haftam randevum var. Şeker yüklemesi yapılacak.
cerengeredeli mucizegebee 16. Haftadayim ama yaptiricam ben. Tok karnına kan tahlili veriyorum ve girmeden çikolata falan yiyip giriyorum, glukoz degerim sınırın biraz üstünde çıkıyor o yüzden. Gebelik şekerim varsa müdahale edilir. Milletin ne dediği bebeğimin sağlığından önemli değil
lebi5666 mucizegebee yaptırdım, gebelik şekeri çıktı. çok dengeli ve sağlıklı beslenen, aktif spor yapan, ailesinde şeker hastalığı olmayan biri olmama rağmen teşhis aldım. Gebelik şekeri önemli bir parametre lütfen ihmal etmeyin.
TugceOrak mucizegebee çevreniz mi doktor yoksa doktorunuz mu doktor ? Çevre herşeyi konuşur her önüne gelene saçma sapan teoriler üretir. Ya da Allah korusun gebelik şekerinden bebeğinizi kaybetmek ya da erken doğurmak zorunda kalırsanız çevreniz mi acı çekecek sizin yerinize ? Böyle düşünüp doğru kararı verebilirsiniz diye düşünüyorum, zira bebeğinizi en iyi siz düşünürsünüz tabiki
Birbenbirbebek mucizegebee ilk gebeliğim de yaptırdım sorun çıkmadı sonrasında da ama doktorum bunda şüpheleniyor . Haftaya yaptıracağım
Sutkokusu mucizegebee Ben yaptırdım. Bebeğim çok hareketliydi. Hatta 21. Haftada pertanolog kontrolümüzde de doktor yaptırmamızı önermişti. Yaptırdım doktorum 75lik önerdi. Şekerim çıktı. Sonrasında şeker takibi yaptım ve diyet listesi verildi. Dikkatli gittim. İlk defa şekerim olduğunu öğrendim gebelik şekeri geçici bir aşama . Doktorunuzun önerisi ile gitmenizi tavsiye ederim. Bende yaptırmadan önce korkuyordum ve hatta emindim şekerim yok diye. Çünkü ailemde şeker hastası yok ben öncesinde kontrol ettirmişti. Ama hamilelikte çıktı :) yaptırmayıp ani birşeyle ilerde karşılaşsam pişman olurdum kesin
Dinlemeyiseven mucizegebee ya ben yaptırdım normal gazoz içiyormuşsun gibi tadı da aynı öyle abarttıkları gibi değil hiçbir şey olmadı
Aserpil mucizegebee gecen ay banada yaptirmam gerektiği söylendi. Kendi fikrim tamamen yaptırın yada yaptırmayın diyrmem. Ben yaptırmadım. 10 gün boyunca kahvaltıdan önce ve sonra şeker ölçümü yaptım. Sadece iki gün tokluk yüksek çıkmış. Dr her öğünden iki saat sonra mutlaka ara öğün yap . Kuruyemiş meyve fln tüket ki sekerin dengede kalsın dedi
Tugbasaracaloglu mucizegebee merhaba ben çok araştırdım eğer şeker tüketmiyorsan ve şekersiz bir hayat sürdürüyorsan evet yaptırma aka şekerli bir tatlı yiyorsan aynı ölçüde ve hamilelikte sürekli değişkenlik gösteren vücudumuz var inanın şekerimiz de öyle bebeğe zarar olabilir ailende gizli şeker olabilir. Eğer şekersiz besleniyorsan zaten vücudunda şeker yoltur ve komplikasyon oluşmaz bu yüzden zararlı o bu diyenlere kuşak asmayın inanın bimkaç dilim baklavaya eşit