Kızlar yarın 37.4 oluyorum
37.0 da kontroldeydim yani pazartesi günü.
Doktor bihafta sonra gel dedi her pzartesi giditorum kontrole son haftalar oldupu için ama bu hafta pazartesi başka bi hastane işimiz çıktı. Cuma gitsem yani yarın cokmu erken olur? Haftasınunu beklemeniş olcam yani sadece 2 gün erken gitmiş gibi.
Pazartesi kontroldeyim cuma gidicem diyeyim.
Sizce napsam? Pazartesiyimi beklesem
Zaten budefa gittiğimde sıvısı azalmış dedi içim rahatlar belki yarın gitsem cok erken girmiştim kontrole inşallah o an çişini yapmadığından az cıkmıştır