izel_ 2 günde bir bakılan beta hcg de değerin 2 katına çıkması isteniliyor. Ama benim değerim çıkmamıştı doktorum 2 gün sonra tekrar bakalım muhtemelen düşecek dedi ve zaten 2 gün olmadan kanamayla gitti 😔 umarım sizde böyle olmaz ama olursa bile bu başlangıç süreci sağlıksız olan embriyonun yaşayamadığı süreçmiş. Bu olaydan 2 ay sonra tekrar hamile kaldım ve şuan kızım 2 buçuk yaşında. Şimdi tekrar hamileyim 😊 o yüzden sıkmayın canınızı inşallah herşey gönlünüzce olur