Merhaba kızlar doktor bebeğin eşi aşşağıda demişti 15. Haftada iki gündür çok ağrım oluyor batma şeklinde kanamam olmadınhiç ve bebeğin hareketlerini tam alt karnımın altında hissediyorum yukarda hissetmiyorum hiç normal mi sizde durumlar nasıl Şuan 18 haftalık