Ben şuan 29 haftadayım genetik oluyor diye hiç krem yağ vs kullanmadım hiç kaşıntımda olmadı ama bugün hafif kaşınmam olmaya başladı kendimi garantiye alıp yağ kullanmaya başlayacağım 😂 maalesef 17 18 kilo aldım illa ki çatlayacağım gibi duruyor kilodan 🫠