Kızlar kaç haftadır bu şekilde, kasılmalarım çok fazla. Nstde de cikiyo. Mesela dün 70 ten aşağı düşmedi 100 e çıktı indi. Serum verdiler sonra düştü 20 dkda iki kere 60 bi kere 100 ü gördü. Sorum şu ki bu şekilde olan başkaları var mı, bu yalancı sancılar niye böyle sık oluyo