Ladyys özür dilerim ya, kesin pozitif hayırlı olsun yazmam lazımdı dimi ? Eleştirmiyorum izlemeniz gereken yolu söylüyorum, verdiğim cevap sizin işinize gelmediği için beni terslemeniz garip olan. Eleştiren insan hakkınızda hayırlısı olsun diye bitirmez paragrafı. İyi akşamlar hanımefendi