Öncelikle tüm hamişlere şimdiden kolay doğumlar diliyorum sağlıkla🤲🏻 kızlar benim dün gece 3 bucukta kasılmalarım başladı aslında hep vardi erken haftalarda bile 2. Gebelik bu arada bi kizim var 2 bucuk yasina gircek.dun gece ise 10 dk da 1 kasılmaya basladim normalde yarin randevum vardibugun hastahaneye gittim doktorumda yoktu başka bir doktor bakti bebek makat gelisti sezeryana gun verilmisti ve donmus oldugu icin normal olacak denildi ilk dogumum cok zordu kesi vakum ne ararsaniz 27 saat sanci vs simdi cok korkuyorum normal dogumdan kizimdan daha buyuk bir bebek oglum olacak allahin izniyle kizimda suyum nisanim gelmisti doguma oyle gitmistim.simdi ise sorum şu bu yalanci kasilmalar dan sonra ne zaman gelir acaba kolay olur mu benimde ayniydi 10 dk da bir geliyordu ama sonra gecti dogum surecim su sekilde oldu vs diyen annelerimiz var mi aranizda rahatlamaya cok ihtiyacim var sbhtan beri kizim bana sarilip duruyor agliyorum sanki hissetmis gibi dibimden ayrilmiyor.Birde benim vajina icinde kitle gibi birsey cikti kesi atildiginda patlayacak diye korkuyorum bebege zarar verir o iltihap.ikininca vajinamdan disari cikiyor resmen pipim var 😢🤭 vallahi moralim cok bozuk keske sezeryan olsaydi ama devlet zorunlu olmadikca yapmiyor.