Kızlar bebegim normalde hareketlidir ama bugün ozellikle aşırı tekme atmaua başladı tekmeleri can yakıyor uzun sure devam ediyo bu durum sertlik de var zaten, onun haricinde yürürken kasiklarimda ağrı oluyo bunun gibi yaşayan var mı doğum sancısı olabilir mi