1gebeshanim Pişik kremi bakıyorum kızlar bu iki marka arasında kaldım. İkisinin de yorumları güzel ama hangisini alacağımı bilemedim. Lütfen tecrübenizi yada aldığınız kullandığınız ürünleri yazarmısınız 😊
seyma0661 1gebeshanim ben sudocrem aldım çok önerildiği için. Geçenlerde annemde pişik oldu benimde genital bölgemde sivilce tarzı bişey çıktı. Sürdüm 2 günde geçirdi. Ama devamlı kullanılması önerilmiyormuş yapısı da biraz kalın pudramsı yıkamayla hemen geçmiyor
minikbebegim06 1gebeshanim gebe okulunda hemşire ve doktor sudocrem içeriği hiç temiz değil dediler sarı hametan alın sağlık ocagi da yazıyor hem içeriği temiz hem uygun dediler
-Cansu- 1gebeshanim canım ikisini de kullandım Bepanthol iyileşme süresi biraz uzuyor ama içeriği iyi sudocrem bir kullanmaya hemen etki ediyor ama içeriği çok temiz değil. Ama ben yine de kızımda daha çok sudocrem kullandım pişik ağrı çeşkesinden daha iyi gibi düşündüm
Elismom 1gebeshanim bepanthol kızım 4 yaşına girecek halla alıyorum biz eşimle ona mucize krem diyoruz hertürlü yaraya yanığa birebir bez kullandığımız zamanlarda kızımın pişik olduğunu görmedik bile onun dışında başka krem kulanmadık 😊