deletedmom43191 elle muayene saglık riski oldugu için denemeye uygun değil ama ilkel yöntemler hayatımızın her parçasında var buna mantıksızlık ve gerizekalılık diyemeyiz, hastalandığınızda ilaçlar gecirmediğinde çaylara ve macunlara yönelmişinizdir mesela temizlik malzemeleri lekeyi cıkarmadıgında bitkisel denemişinizdir ve ya telefon suya düşünce pirince koymak… çaresizlikden birazda insan umutla her seyi yapmaya meyilli gülmeye kınamaya gelmez 🙏