burcakcoskun Haftama girmek üzereyim ve 2 haftadır nefes darlığı çekmekteyim. Ne yapabilirim ? Bunun ile ilgili bilgisi olan benimle paylaşabilir mi?
yeni_anne2 burcakcoskun sade soda içiyorum darlandım zaman iyi geliyor canım tavsiye ederim 35+4 slm😁
deletedmom43191 burcakcoskun çok erken nefes darlığı için bi doktorunuza danışın isterseniz genelde son zamanlarda olur çünkü darlık
Flwy34 burcakcoskun mutlaka göğüs hastalıklarına git d dimerine baktır aynı sıkıntıyı yaşadım pıhtılaşma çıktı belki psikolojiktir seninki ama yine de ihmal etme
zge13 burcakcoskun kan basıncıyla ilgili olabilir tansiyon takip edin olmadı bi. Kalp hızşı çalışmaya başladığında aldığımız oksijen yeterli gelmediği için daha sık nefes almaya başlıyoruz hamilelik normal ama aşırı ise göğüse kesin gidin
burcakcoskun deletedmom43191 midemi o kadar rahatsız ediyor ki yanından bile geçemiyorum ama yinede teşekkür ederim ☺️
burcakcoskun zge13 aralıklarla oluyordu. Şimdi her gün yaşamaya başladım.. acile gitmiştik nefesim vs normaldi tansiyonumda göğüs hastalıklarına gideceğim muhakkak
burcakcoskun Aslaninannesi_ herkes erken falan diyor korktum açıkçası cumartesi doktoruma danışacağım inşallah dediğiniz gibi çıkar ❤️
burcakcoskun zge13 hamileliğimden önce vardı ama çok düşük seviyedeydi o etki etmiş olma ihtimali varmı ki
zge13 burcakcoskun belki ciğerleri yine üşütmüşsündür astım bronşit tekrarlayan bir şey bildiğim kadarıyla