huysuzbalik
Yaklaşık 8 haftalık hamileyim. Doktorumu henüz belirleyemedim iki hafta önce randevu aldığım bir doktorun muayenesinde yolk kesesini gördük ultrasonda. kalp atışını hemüz duyamadım. Ben beslenme konusunda hiç bir şey bilmiyorum ne yemeli ne tüketmeliyim ? Sanırım ben doktoruma karar verene kadar bebek 3 aylık olacak karnımda. Sabah erkenden evden çıkıp akşam geç saatte eve giriyorum çalıştığım için. Ve internette yazıldığı gibi ara öğün öğlen tavuk veya balık gibi şeyler tüketemiyorum. Sabahları yumurta yiyemiyorum bulantımda başladı çünkü. Tedirginim ona zarar vericek şeyler yapmaktan. Sizler arasında da yoğun çalışan anneler varsa bana biraz yardımcı olabilir mi beslenmemi nasıl düzenlemeliyim?