Berooo123 Benim gibi 13 şubatta sezeryan olacaklar varmııı 🥰 Ne düşünüyorsunuz ne hissediyorsunuz herşey hazır mı 😍😍😍😍
Hacerc 10 şubatta olacağım bende ilk doğumum ve ne hissedeceğimi bilmiyorum günü ilk belli olduğunda 3-4 gün stresten gerginlikten sürekli ağlıyordum ama geçti sanırım. Şimdi çok heycanlıyım meraklıyım ve korkuyorum 🥹🥲
Berooo123 Hacerc bende ya aşırı duygu karmaşası yaşıyorum heyecanlanıyorum sonra düşüncelere dalıyorum nasıl olacak çok merak ediyorum 😂😂