bilgemomy Yumurtlama günlerinizi değerlendirdiniz mi kızlar , kızlar akıntı yoğun oluyor o günlerde ve değerlendirdim ama catlamayı tahmin edemedim açıkçası o akıntı azalıyor gittikçe zaten
Bglmmrn bilgemomy benimde 21 Şubat uygulamaya göre suphelendigim için doğum kontrol hapıni yarıda kestim bakalım hayırlısı 🙈
idid9393 Benim de 19 şubat uygulamada bat, 5 şubatta pik gördüm innovitada, 5-6 geceleri ve 8 sabahı değerlendirdik, beklemedeyiz :)