Hulu61 inşallah cnm baya içmişssin umarım negatif çıkar bende çok merak ediyorum sonucu . Benimde negatife döner inşallah . aaaa bak ne kdr dogru dedin fırından alıyordum hazır olanların tadı beklediğinden daha kötü diye arkadaş fırından al onlar daha güzel demişti 😑 aksam 8 yemek kaşıgı bamya ve 6 yemek kaşığı bulgur pilavı yedim . 40 dk olan egzersizi yaptım 10 dk da gündüz yürümüştüm bugün ama çok yorgunum hiç halim yok niyeyse sanırım spor dan hamlamış oldugum için . Sen her gün açlık tokluk ölçüyor musun cnm ? Ben bugun tokluk öğlen ölçtüm öğlen yemeğim hafif anternatif var biraz ben 1 kase yogurt 2 adet ceviz 1 adet salatalık yedim 103 çıktı