Merhabalar anneler 20+5 günlük gebeyim ve dün detaylıya girdim bebeğim gayet sağlıklı olduğunu ama ayaklarının içe dönük olduğunu söyledi doktor kendi doktorum değildi detaylı için başka bir yere gitmiştim 400 gr ağırlığına gelmiş kendi düşüncem daha önümüzde 4 ay var gelişicek ve büyüyecek düzelecek yada belki bu şekilde yatmıştır içeride öyle sanma ihtimali yok mu başına gelen beni aydınlatabilir mi bana sadece doğduğunda tedavisinin olduğunu söyledi.