buse76 Baciko gebelik istiyorsanız 2 nin altında istenir ilaç kullanıyor musunuz endokrin bölümüne gidip doktorunuz ilaç vermesi gerekir
seyma0661 Baciko tiroidiniz biraz yüksek çıkmış ama ilaçlık bi durum değil muhtemelen diyet yaptırır doktor. Benim eşimde de yüksek çıkmıştı yani 8 filandı onun sanırım. Diyetle düştüğü için doktor ilaca gerek duymadı
Nurellaaaaaaa1212 Baciko şimdi baktım benim de hamileyken 5.56 çıkmış. Sonradan da hiç baktırmadım kendi kendine düşen bir şey mi bu
Baciko Kızlar ben kanseri yendim vücudumda kortizon ilaçları vardı zamanında belki onun etkileri var diye düşünüyorum. İlaçları bıraktım gebeliğe başlamak istedim tahlil verdim bu çıktı
Eylul41 Baciko geçmiş olsun. Gebelik düşünülüyorsa 2.5 alti olmask gerekli deniliyor. Dahiliyeye randevu al orasi yonlendirir seni ya kendisi ilac baslakr yada endokrine yeşil alan açar ilac etkisini 1 haftada bile gösteriyor
Eylul41 Nurellaaaaaaa1212 hayir kendi kendine düşmez aksine tedavi olmazsa artış gosterir buda bebegin gelisimi icin onemli. Siz doktora mutlaka danışın 5.56 biraz yüksek bir deger ben 3.36 ile ilaca başlatildim sizinde degerimiz bu sekilde ise ilaca başlatirlar cunku 2.5 ustunun olmamasi gerekiyor diyor doktorlar.
Nurellaaaaaaa1212 Eylul41 suan gebeliğim sonlandı tekrar düşünüyorum ama önce gidip tahlil vereyim en iyisi
Eylul41 Nurellaaaaaaa1212 gecmis olsun. Tabi ki en iyisi tahlil verip o sekilde dusunmeniz daha saglikli olur sizin icin. Ilaci kullandigimda 1 haftada degerlerim iyiye gitti sizinde oyle olur