sevdakuzey 9+1 deyim bugün akşam üzeri fark ettim açık pembe renkte sildikçe bir lekelenme oluyor yerleşme kanaması mıdır ?
Edizhr sevdakuzey yerleşme kanaması erken haftalarda olmuyor mu 9 haftalık yerleşme kanaması bilemedim üstte kalsın
dilaradoyan sevdakuzey oladabilir ama leke kanamada doktora sormak gerek mutlaka. Kanama için ilaç verir muhtemelen
fndd sevdakuzey kahverengi akıntı harici her kanama riskli demişti doktorum bence bi doktorunuza gözükün
ikibebelianne-M sevdakuzey 9. Haftada yerleşme kanaması olmaz kanama alanı yada progesteron hormonu eksikliği olur mutlaka doktora görünün progestan başlatırlar tedbir amaçlı
TugceOrak sevdakuzey doktora gitmen lazım, yerleşme kanaması bu kadar geç olmaz. Allah korusun kanama alanı olabilir vakit kaybetmeden doktora gitmen lazım düşük önleyici başlarlar hemen büyük ihtimalle