Duyguyln gayet normal bir soru sormuşsunuz neden bu kadar arsız ve bir kadına yakışmayan ithamlarda bulundu bu kendini bilmezler anlayamadım açıkçası bende Progestan kullanmaya ilk başladığımda önüme gelen herkese soruyordum çünkü haliyle ilk defa kullanıyoruz ve herşeyi doğru olduğu gibi yapmak istiyoruz heleki söz konusu yavrumuzsa ayrı bi hassas davranıyoruz herkese sordum nasıl kullandın faydasını gördün mü nelere dikkat ettin diye ve herkes de gayet güzel ve yumuşak bir şekilde cevapladı gerçekten anlamıyorum kadın kadına bunu yaparsa başkaları neler yapmaz hele ki böyle hassas bir dönemdeyken sırf dikkat çekmek için böyle şeylere girmeye ne gerek var açıkçası hiç anlamıyorum sadece size yazdıkları şeylerden bile ne kadar itici ve düşüncesiz insanlar olduğunu görüyorum biz neyse en fazla yazdıklarına cevap vermeyiz muhattap olmayız olur biter ama onlarla bir ömür yaşamak zorunda olanlara rabbim yardım etsin sizi böyle hassas bir dönemde bu kadar kırdıkları için de Allah onları affetsin çok büyük ahınızı aldılar…neyse rabbim size şifalar versin inşallah yavrunuzu sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin böyle kendini bilmez düşüncesiz insanları da umursayıp bidaha bu kadar cevap vermeyin lütfen kendilerini bişey zannetmesinler 👍😊sağlıcakla kalın 💖🫶🏻