ermelek1 ummuhanpolat12 kadın doğum bölümünü bilemem ama cidden çok temiz hastane odaları da aynı şekilde hemşireler de çok çok iyiler
Pasalarimveben Numarasını vermedi, bir durum olursa hastaneyi arayip bana ulaşabilirsiniz demişti, evime yakın diye burayı tercih edeceğim gibi görünüyor. Siz de mi bu hastaneye gidiyorsunuz?