BrnSzr canım ağlama, bebeğini de kendini de üzme😐
Bu testlerde yanılma payı çok yüksek.
Yani sonuç riskli çıktığında bebek %100 genetik rahatsızlıkla doğmuyor.
Hatta araştırmalarda test sonucu riskli çıkan 23 bebekten sadece 1 tanesi genetik rahatsızlıkla doğmuş. Bu oran da %4 eder...
Yani kendini üzme, Sadece dua et.
yani tevekkül et.. ne gelirsen senden kabulüm de..
gerisini Allah’a bırak.
duanı eksik etme..
Allahım sağ Salim sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallaaaaah🤲💕