Dfnsyn Hanımlar merhabalar sezaryenden kaç gün sonra korse kullanmaya başladınız, hangi ürünü kullanıp da memnun kaldınız acaba
Daisyy000 Dfnsyn Ben kullanamadım kullanabilene helal olsun diyorum. Canım o kadar acıyordu ki orayı sıkıştırmamın imkanı dahi yoktu
Mavi_rella Dfnsyn ay valla ya ben pazartesi tekrar kontrole gidicem unutmazsam sorucam bu korse konusunu ya. doktora gidince sadece bebeğimi düşündüğüm için bişey sormak aklıma gelmiyor 😂😂😂😍
Gamomuu Ben de 12 şubatta sezaryan olucam inşallah. İnstagramda gördüğüm kadarıyla 2. Haftada da kullanan var 40’ı çıkınca kullanmaya başlayan da var. Doğumdan sonraki kontrolde doktoruma sorup öyle almayı düşünüyorum.
Mavi_rella Dfnsyn henüz net bi marka yok aklımda yani bikaç tane var iyileri ama pahalılar gerçekten kullanışlılar mı bilmiyorum bir sorayım doktorumun önerdiği varsa onuda size söylerim olur mu 😋😍