Alvn3946 Simge_gunes çok şükür iyi gidiyor şimdilik aşırı uyku modundayım sabahları da hafif mide bulantısı dışında bişey yok bugün 6+0 olduk yarın ilk randavum var inşallah bebeği görür kalp atışını dinleriz
egee_momm Simge_gunes 6+1 deyim sırt ve bel ağrım çok oluyor onun dışında bazı şeylerde öğuruyorum ama kusma yok 😂 geçen hafta gittim kese oluşmuştu haftaya kalp atışı için gidicem bakalım 🐣
Gunnnessss Simge_gunes 7+1 im geçen hafta gittiğimde kalp atşını duyduk 6+2 de yarın tekrar kontrolüm var inşallah gelişmiş olarak görürüz . Koku hassasiyeti ve göğüs ağrısı varr canımm
nevanur_srt Gizem1504 benimde 7+1 yarın inşallah kontrole gideceğim bende sağlıkla alalım hepimiz kucağımıza inşallah 😍
Simge_gunes egee_momm Bende kusma var bişey yiyorum 10 dakika sonra öğürme geliyor birde tuvalet sorunu yaşıyorum yemek yiyorum hemen tuvalete çıkıyorum yani normal mi bilmiyorum
kbrakyaa_ egee_momm bende 6.haftada sadece kese gördüm çok küçük daha dedi Normal mi sizce de ? Çok tedirginim
Schaden Benim de bugün 6+1, çok fazla sırt ağrım ve uyku halim var. Önceki gece de çok kustum, üşüttüğüm için mi gebelikten mi bilmiyorum ama 🤷♀️ Henüz doktora gitmedim haftaya gitmeyi düşünüyorum kalp atışını da duyabilmek için 🙏🏻
Simge_gunes Gunnnessss Maşallah göğüs ağrısı acısı çok fazla benimde böyle kıpkırmızı olmuş durumda 😟
Zeynosumanne 6+6 yim bugün. Goguslerim çok ağrıyor kaşık ağrısı… dün kalp atışı duyduk çok güzeldi :( allahım herkese nasip etsin bizimkini de elimizden almasın
Simge_gunes Zeynosumanne Amin canımmm göğüs ağrısı çok fazla benimde dokunamıyorum kasıklarıma da bir giriyor nir çıkıyor inşallah bende pazartesi gitmeyi düşünüyorum kalp atışı için 6+1 benimde bugün
Simge_gunes Bardha Bende 6+1 2 gündür yaşıyorum migren var bende birde iki gündür başım ağrıyor doktor Parol içebilirsin dedi ama içmiyorum
egee_momm Simge_gunes bende su içsem koşuyorum akşama kadar 100 kere giriyorum heralde 😂 bide 2 gündür baş ağrısı oluyor ya hic dinlenemiyorum ondan galiba 22 aylik oğlum var birde
Bardha Simge_gunes Ben dayanamayıp içtim ama hiç bir fayda etmiyo aşırı mutsuzum bu durumdan çok fazla ağrıyo 😞😞😞