zeyno_naz32 Merhaba hanımlar ben normalde çok sessiz uyuyan biriyim yani nefes sesim bile duyulmaz şu an 33 haftalık hamileyim ve horlama başladı kendi sesime uyanıyorum çok tuaf hissediyorum başına gelen var mı doğumdan sonra geçiyor mu acaba
tazebiirannee zeyno_naz32 hamilelikte maalesef burun içi etlerde bi şişme oluyo nefes almakta gün geçtikçe zorluk çekiyo insan ben ilk hamileliğimde de öyleydim doğumdan sonra geçti ama şuan 2.ye hamileyim yine öyle, maalesef burun tıkanıklığı oluyo yani çözümü de yok 🫠
Dilamser zeyno_naz32 bende 28 haftaligim eşim çok horladigimi söylüyor 🫣 bazen uyandieiyor ama geçici bir durum bebis yukarda olduğu için nefes darlığı oluyor horluyorum doğumdan sonra geçiyor önceki gebeliklerimde aynı şeyleri yasadim .
Dlr13 zeyno_naz32 bu durum bende de oldu çok sessiz uyuyan biriyim bir haftadır horlama başladı 38 e giricem. Eşim söyledi başta kabul etmedim sonra ki gün kendi sesime uyandım 🥲
Hacerc Ay bu durum sadece bende oldu sanıyodummm 🥲 resmen dediğiniz gibi 2 aydır falan kendi sesime uyanıyorum öncesinde hiç böyle bir sorunum yoktu
Mrzbrvdr Dilamser ayyy bende asla horlayan biri değildim eşim 1 aydır horladığımı söylüyor bende inanamadığımı söylüyorum ha bire en son videoya almış beni aşırı şaşırdım kendime . 33+5 haftalığız. Umarım doğumdan sonra geçer 🙏🥹
zeyno_naz32 Ayy yanlız olmadığımı bilmek iyi geldi yani bunlar bi süreç tabiki yavrular sağlıklı olsunlarda horlamamıza katlanacak eşlerde ne yapalım 😅🫠
Dlr13 zeyno_naz32 bende yalnız olmadığımı öğrendim 🥲 aynen öyle geçici şeyler bunlar eşlerimiz de normal karşılasın onların daha beter 😀