Yanlarını özellikle delik delik yapmışlar ki hava alsın diye oraları kapatmak mantıklı gelmiyor bana o yüzden. Ayrıca ya ağzı burnu oraya kapanır da nefes alamazsa diye türlü türlü senaryo geliyor aklıma arkadaşımın başına gelmişti çünkü. Ben almamayı tercih ediyorum ya.