Canım bizim de kan uyuşmazlığımız var . Belirli bir haftada iğne vuruluyor veya bazen bebek doğduktan sonra kan grubuna bakılıp iğne vuruluyor veya vurulmuyor . İlk çocuğunuz da nasıl söylemediler şaşırdım açıkçası . Benim annemle babamın da kan uyuşmazlığı var eskiden imkansızlıktan dolayı hastaneye gidemiyordu iğne vurulması gerektiğini biliyordu ama vurulmadı 2 erkek kardeşim de şaşlık oldu gözlük kullanıyorlar . Bu konu biraz hassas araştırın üzerine düşün muhakak