Periaydn ben hem is yerimle hem 179 ile konustum bu konuyu. Raporunun baslamasindan dogum yaptigin gune kadar gecen surede bi para alacaksin ornegin 4 hafta sonra dogum yaptin, e devlet odemeler kismindan takip et orada ptt ye yatiyor. Veya. Banka hesabini kaydedersen oraya yatirirlar. Geriye kalan 12 haftayi benim is yerimde ik ikiye bolup oyle giris yapiyor sigortaya. 3 parcada rapor parasi/dogum parasi almis oluyorum. Yani dogum parasi denen sey aslinlinda analik hali izninde alacagin rapor parasi. Her is yerinin isleyisi farkli olabiliyor. Onlar sgk ya nasil islerse raporunu, sgk da o sekilde parani ödüyor