Tubaaaaaa35 Kızlar merhaba dün hamile olduğumu öğrendim adetim 1 gün gecikti betam 45 çıktı ama kasigim agriyo ve hafif lekelenmelerim oluyo neden olur yada böyle olan varmı yardım edin lütfen 🙏
Seher_blk Canım üzmek istemem ama kimyasal olabilir istersen bir daha bir gün arayla kan ver artışı gör
Tubaaaaaa35 Bende anlamadım çok az kırmızı geldi ama ağrım vardi baya yarın tekrar kan vercem bakalım 10 sene sonra ikinci defa böyle hamile kaldım ilki 2 sene önce dış gebelikti
minikbebegim06 Tubaaaaaa35 acile gidin hemen neden bekliyorsunuz gebelikte her türlü kanama lekelenme risk olarak görülür düşük önleyici yaparlar