Vuran kişiye göre değişiyor ben tetanoz aşısını çok fazla oldum kedi köpek ısırdığı nedeniyle ama bu gebelikte vuran hemşire öyle bir vurdu ki ense köküme kadar ağrı girdi. Aylarca ağrısı geçmedi. Hatta dün hala acıdığını fark ettim . Aşılar kas arasına yapıldığı için ağrı yapıyor ama sıkıntı olmaz merak etmeyin