gizem_esmr bebiskolar 3 ay once kimyasal gebelik gecirdim ilk gebeligimdi maalesef sonlandi 🥹 suan reglime 4 gun var ve boyle bisey goruyorum sizce var mi ne zaman kan vermeliyim 🩷 ek olarak agiz kurulugu ter basmasi bel agrisi gogüs ucunda kasinti alt karinda kramp gibi belirtiler goruyorum 🙏🏼 
Gzd1212 gizem_esmr pozitif gozukuyor baya. Ben olsam adet günüm tekrar ederim testi. Sonra kan veririm. İnsallah bu kez cok guzel saglikli bir gebeliktir🙏🏻
Momcrn gizem_esmr var canım 3.gebeliğim şuan hepsinde aynı belirtileri yaşadım çok yeni şuan senin ki varsa eğer 3 4 haftalık falandır
gizem_esmr Limonlukek21 evet bende net goruyorum henüz 4 gun olmasina rağmen ama umarim saglikli gebelik olusur prodoctor markasi💕
Ecem_P gizem_esmr adet günü tekrar edin testi emin olmak için ama teste ve belirtilere göre hamile görünüyorsunuz hayırlı olsun
zlemceylan gizem_esmr merhabalar bende böyle görmüştüm bir gün sonrasında testi yeniledim koyulaşmıştı kan verdim 53 çıkmıştı beta 😍 hayırlı olsun canım
AslanBebeginAnnesi gizem_esmr bu kadar olur ya birebir aynıyız 😅 bat tarihimizden tut testimize kadar 🥲 post açtım bak gir canım. ben pazartesi kan vermeye gideceğim canım bat günüm olduğu için. Umarım ikimizin de beta değeri çok yüksektir 💕💕💕💕💕
gizem_esmr AslanBebeginAnnesi ya insallah beraber bekleriz benimde adet gunum pzt gosteriyor ayniyiz gercekten😂sadece 3 ay once ilk gebeligim kimyasal oldu ondan dolayı cok tedirgin yaklasiyorum tekrar hayal kırıklıgı yasamak istemedigim icin benim adet gunu pztesi ama kan vermek icin yine beklesem mi biraz eger saglikliysa zaten biraz bekleyince anlarim diyorum geçen sefer 2 günde bir hep beta takibi yaptim guzel yukseliyordu sonra yeterli artis olmadi ve dususe gecti o yüzden o tempodan uzak kalayim kan icin bekleyeyim diyorum 🩷
gizem_esmr Hizliveofkeli insallah regl gunume kadar beklicem ilki kimyasaldi umarim saglikla artar 🙏🏼🩷