Nilayy95 Mikoosu son haftalarda ilk gebeliğimde ne zaman bitecek bel ağrım diye ağrıdığını biliyorum. Ama çok dayanılmayacak gibi ise acile gidin derim
tugbaoztrk Mikoosu Benimde 32 ve iki gündür belim ağrıyor ama bel ağrısı gibi degilde adet olmadan önce olurya öyle koekmaya başladım 🥹
Vanilyakokusu Mikoosu benimde 2 gündür bel ağrım çoktu ve bebek hareketleri az gibiydi doktora gittim sancı çıktı 33. Haftamdayim serum fln bir şekilde normale döndü ihmal etmeyin derim
Fztozgeckr Pelvis açılmaya ve bebek yerleşmeye çalışıyor. Ve bel karın diyafram rahim hepsi birbirine bağlı. O yüzden korkmayın. Egzersiz yapabilirsiniz profesyonel biriyle
Mikoosu cikolatakarma_ teşekkür ederim bende korktum sertleşince de karnım bebek bir tata toplanıp durdu çünkü 🙈
cikolatakarma_ Mikoosu benimde öyleydi toplanırdı sertleşirdi çok zor hamilelik canım inşallah sağlıkla kucağına al bizimki 4 aylık oldu bile daha dün hamile olduğumu öğrenmiştim ☺️