kubrarsn Kızlar, birkaç gün önce guatr’m yüksek çıktı bu sağlık açısından önemli bir şeymiş takip edilmesi gerekiyormuş, gebelikte bu sorunu yaşayan oldu mu ?
Ayshababy kubrarsn gebelikten önce yaşadım hala yaşıyorum tsh yüksek ilaç kullanıyorum her ay düzenli kan verip ilaç dozunu ayarlıyorlar 25mgdan 50 mg çıktım doğrana kadar devam edicem
Gokturkmom_ kubrarsn Gebelikte yaşadım ve sonuna kadar ilaç kullandım.Doğumdan sonra iki ay daha kullanıp dahiliyeye gözükmemi istedi doktorum.
zge13 kubrarsn 1. De bunun testini bile yapmadılar. 2. De çıktı direk ilaç başlandı 5 haftalıkken öğrendim doğuma kadar kullandım doz takipli olarak. 3. De direkt kendim gittim şu ana kadar çkkmadı ama her an yükselirse diye hala gidiyorum ki doğumdan sonra da gelmek istiyorum takipli hastadan çıkarmayın lütfen diye de rica da bulundum. Metabolizma ile ilgili olduğu için orta derece obezim mesela bir ara ortayı da geçtim metabolizmal yavaşlıkmış tek sorunum. İkinci de öğrendim
kubrarsn Ayshababy ben ilaç kullanamıyorum, her içtiğim ilaçtan sonra kusup geri atıyorum kullanamazsam bir sıkıntı olur mu ?
Ayshababy kubrarsn evet canım sıkıntı kullanman gerek çok önemli gelişim gerili yapar benim ilk düşüm bu yüzden oldu riskli bişey
kubrarsn Gokturkmom_ aynı şekilde benimde dahiliyeye görünmemi istedi doktorum henüz gitmedim ama tekrar yüksek çıkarsa gitmeyi düşünüyorum bende
Gokturkmom_ kubrarsn Mutlaka görün ihmal etme gebelikte istenmeyen bi durum ☺️Bebekte gelişim geriliği sende ödem şişkinlik yapar.Düzenli kullan mutlaka ilaçları.
kubrarsn zge13 çok geçmiş olsun 💐 bende yutkunma zorluğu çekiyorum, nefes darlığı problemim var ondan kaynaklanıyor olabilir diye düşündüm
zge13 kubrarsn olabilir doktora git ama yine de belki havlar iklçm falan hava verir bu astım bromşit tarzı kısa zaman önce ağır hastalık geçirdiysen belki bronşlar tıkalı kalmıştır