mucizebs Arkadaşlar bugün şeker yüklemesi yaptırdım. Ama sonuçlar ne zaman çıkacak ya da ne zaman gitmem lazım tekrardan hiçbir bilgim yok. Söylemediler de. Tekrar ne zaman gitmem gerek?
TwinsAndBeren mucizebs özele gidiyorsanız yarın doktorunuzu arayıp sonuçları öğrenebilirsiniz. E nabıza da düşmüş olabilir kontrol edin. Normalde tekrar 1 ay sonraya rutin kontrol randevusu veriliyor doktorunuzla görüşmeniz gerek
seyma0661 mucizebs ben devlette sabah verdim öğleden sonra çıkmıştı. Bazen e nabızın internet sitesinde gözükmüyor uygulamada gözüküyor bi kontrol edin isterseniz
ipos Benim doktorum sabahtan kanları verdirip öğleden sonra çağırmıştı beni. Randevu sonrasında 10 gün kontrol randevu süreciniz var devlette de özelde de (ücretsiz) gidip görünebilirsiniz
mucizebs seyma0661 ben öğleden sonra verdim. Eve geldik sonra. Sonuçlar için ayriyeten gitmem lazım mı peki?
seyma0661 mucizebs yüksek çıkarsa gitmeniz lazım 75mg’da 1.saat tokluk 180, 2.saat 160’a çıkması gerekiyor açlık da 90’a çıkması lazım eğer bundan biri yüksekse gidersiniz. Yine sonuçları buraya atın bilenler yardımcı olur
mucizebs seyma0661 şuan baktım e nabızdan. Normal gözüküyor. Sadece aç karnına 75 mg almadan önce verdiğim normal dışı gözüküyor
seyma0661 mucizebs açlık şekeriniz biraz yüksek sınır 90 ama diğer değerleriniz normal. Sonraki kontrolde gösterirsiniz doktorunuza
hamcokelek33 mucizebs benim de 0. Dakikada 93 50 mg sonrası 1. Saatte 121 çıkmıştı doktorum sıkıntı yok dedi. Ama siz yine de bir gösterin
Canh20 Çok kilo aldım hamilelikte bebek haftasına göre 1,5 hafta önde şeker olma ihtimali var peki olmaması söz konusumu sizce salı günü test vericem
seyma0661 Canh20 tabi şeker olmayadabilir mesela benim şeker sınırda ama bebeği etkilemiyor yani haftası suyu vs normal