yeni_anne2 birprensbirprensesannesi_ orta boy bavulunuz yok mu evde anca sığıyor eşylar 😊 Tek seferde hepsi sığıyor
yeni_anne2 birprensbirprensesannesi_ benim hepsi büyük boydu küçük yengem sağolsun getirdi orta boy olarak koymam için sizinde varsa getirecek biri boşuna almanıza gerek kalmazz en azından
Rtbli yeni_anne2 ayy bana da nasip olur inşallah böyle hazırlayıp koyabilmek kıyafetlerini yeni yıkadım hava çok bozuk kurumaz içerde kokar diye. Dışarda fırtına vardı tüm gün bir soluk astım çamaşırları şimdi de içeri aldım sabah kurursa ben de böyle hazırlayıp koymak istiyorum yarın 36. Haftaya gireceğiz Allah nasip ederse
yeni_anne2 Rtbli amin inşallah🥰 yıka ütüle yerleştir uğraşıyor insan gerçektenn çok şükür bitirdim hayırlıysa koydum kenara bıraktım Allah sağlıkla sıhatle kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲 bizde 35+4 olduk😊
Rtbli yeni_anne2 şu an içiniz nasıl ferahtır aklınızdan çıktı ya valiz işi 🥰 çok şükür. Allah sağlıkla kullanabilmeyi nasip etsin. Doğum ne zaman görünüyor sizin bizim 8 Mart dedi 😊
yeni_anne2 Rtbli aminn🤲 evett gerçekten öyle dün kapattım koydum kenara bir rahatlama geldi 😂dediğiniz gibi unutmayım eksik birsey olmasın diye yavaş yavaş hazırladım 20 şubat günümüz bizim zorunlu sezeryan olucak 🌸
Rtbli yeni_anne2 yeni_anne2 Maşallah finale az kalmış ben de sezeryan istemiyorum ama bana da sezeryan diyecek gibi bebeğimin kilosu önde gidiyormuş
yeni_anne2 Rtbli yumurta kapıya dayandı diyebiliriz 😁 sağlıklı sıhhatli gelsinler de gerisi önemli değil Allah yardımcımız olsun 🌸
Rtbli yeni_anne2 evet bugün çamaşırlarını yıkarken aklıma geldi bu söz 😂 durdun durdun yumurta kapıya dayanınca çamaşır yıkamak aklına geldi dedim kendi kendime 😂 amiiin inşallah canım öyle tabii
ipos Ben 29. Haftadayım bana hep erken hazırla kafan rahat olsun dediler yıkadım ütüledim hazırladım, bi kaç eksik var onları da tamamlayıp son haliyle koymak kaldıı