dunyamyavrularim12 İkisini de nedense beğenemedim kusura bakmayın erkek diye belirtmeseydiniz kız ismi olarak anlardım kusura bakmayın ❤️
Cgzz dunyamyavrularim12 Yok neden kusura bakayım ❤️ ikinci bir ismi daha var onu eşim seçti o bayaa bi baskın kuvvetli bir isim çoğunlukla onu kullanacagız zaten, benimde gönlümden bu ikisi geçti nedense 🥰