Shnkh Bende perinatoloji bölümüne takipliyim kendi kadın doğum doktorum yönlendirdi o sekilde her ay gidiyorum pazartesi 3.gidisim olacak. Aynı zamanda kendi kadın doğum doktoruma da gidiyorum ikisi birlikte yani. Bebeğim de gelişim geriliği var oyuzden, sezaryen dogum tarihini kendi doktorum perinatoloji bölümünde ki doktorumla ortak karar verip yapacağını söyledi risk durumuna göre tarih belirlenecek..Doktoruma kalsa 38. Haftadn 36 ya çekti ama perinatoloji bölümünden ümitliyim orda kilosu biraz daha iyi çıkıyor inşallah erken doğum olmaz