Sergul1425 kızlar bn doğurdum sabah kontrol diye geldim acil sezeryan a aldılar darısı bekleyen herkese🥰
Rozzzzaa Hdyhdy bende 1 hafta önce oldum ilk sezeryanimdi 2. Gün ayağa kalkıp tüm evi turladim korkulacak bir şey yok bence tabi kişiden kişiye göre değişiklik gosteriri
-gamze-06 Hdyhdy ben sezaryen oldum 6 ay önce ve 6 saat sonra kalkabilirsin dediler hemen kalktım gezdim sabaha wc falan kendim gidebiliyordum ağrı sancı tabiki oluyor ama yatar kalırsan toparlanman daha zor oluyor