YeloveMucizesi Kızlar lütfen yardım 37+5 günlügüz bugün ama iki haftadır özellikle şu iki gündür ell parmak uçlarımda felaket bir uyuşma var kafayı yicem elimde bişeyler tutamıyorm düşüyo doktorum ödemden oluyo dedi bu durumu yaşayıp bi çözümü olan var mı nekadar süre sonra geçiyo🤦♀️😢😢
Selin3434 YeloveMucizesi 2. Gebeligimde aynı sekildeydim doğumdan sonra geçti şimdi 3. Hamileliğim arada yine oluyor
Cemreveannesi YeloveMucizesi bendede olmuştu Karpal tünel sendromu deniliyormuş Ama doğumdan sonra gectı üç hafta ıcınde
Mrscakir YeloveMucizesi bende de 38.haftadan sonra özellikle sabahları kalkınca olmuştu. Malesef geçmemişti doğumdan sonra geçti 😬
YeloveMucizesi Selin3434 yaa umarım bunda da olmaz Allah yardımcınız olsun 🤲dogumdan nekadar süre sonra geçti ? çıldırcam artk cidden özellikle sag elim işaret parmagımla baş parmagım komple uyuşuk hissetmiyorm tırnagm acıyo yani o derece
Selin3434 YeloveMucizesi ya benim bütün kolum agirirdi sadece uyusma olsa neyse gece uykudan uyandiran bi agri olurdu aglardim hep inşallah bunda öyle olmaz , bir doktora gorun istersen ama sinir sikismasi oluyor o yüzden öyle doğumda hemen sonra geçti vücuttan odem gidince
YeloveMucizesi Cemreveannesi aynen benmde öyle canm ya özellikle sag elim ins hemen geçer ayakalrımda cok şişti ilk hamilelegmde asla yaşamadm bunları
Ebrulimebrulim Maalesef çoğu gebeliklerde oluyormuş , ödemden dolayı . Beni de çok etkiledi , son 10 günüm . İnş doğumdan sonra geçer.
YeloveMucizesi Ebrulimebrulim ya ins benmde öyle iki elimde ve uykumdanda uyandırıyo eşim masaj yapıyo iyi geliyo ama bırakınca yine aynı bizimde 16 gün 37+6 günlügüz bugün
Cemreveannesi YeloveMucizesi ayaklarınızdaki şişlik tansıyondan da olabilir bende tansıyon vardı üç gün ıcınde ayaklarım o kadar şiştiki bildiğiniz davul gbı olmuştu Tansiyonunuz ne durumda
YeloveMucizesi Cemreveannesi tansiyonum normallerde hep kontrol ediyorumda canım bazem biraz yükseliyor yoksa hep iyi normal sükür kolestazdan süphelendiler oda iyi çıktı bugün kontrolüm vardı yarın 38 oluyo 3200 olmuş bebek dedi carı muaynesi İstersen yapabilrim dedi istemedim zaten 1,5cm acıklık vardı beklicez bakalm nezaman gelmek isterse dedi herseyi iyi bebişin şükürler olsun🤲
YeloveMucizesi Cemreveannesi aynen öyle canm amin dün aksam lekelenmem oldu biraz bugünde sancım biraz fazla ama düzensiz yine ama gleince beni mahfediyo valla
cerengeredeli YeloveMucizesi 16+4 üm iki el parmaklarında da oluyor benim. Bir kaç haftadır böyle. Sinirlerin uyustugu çok belli, çocuk gelişimi öğrencisiyim karpal tünel olabileceğini biliyorum o yüzden doktora sormak hiç aklıma gelmiyor ama sanırım benimki baya erken başladı 🥴
HaticeeeK YeloveMucizesi Geceleri asla uyuyamazdım bende uyuşukluktan doktorum magnezyum eksikliğinden olduğunu söyledi takviye ilaç kullanıyorum artık o sıkıntım ortadan kalktı