Kızlar bugün 14+1 günlük hamileyim. Doktor multivitamin tableti ve demi ilacı yazmış. Ama ikisinin içinde de folik asit var. Fazla kullanmaktan çekiniyorum açıkçası. Muktivitamin tabletinde 0.8 mg, Demir ilacında da 0.35 mg folik asit bulunuyor ikisinin toplamı biraz fazla etmiyor mu ? Bu şekilde kullanan var mı?