Ayse71 Gks_01 olsun tekrar edersin bak benimde tutmadı şimdi 2. Aşılamamın sonucunu bekliyoruz herşey nasip dua etmekten başka bişey gelmiyor elden 🌸
elifbsraaa1 Canım ümidini kesme hayırlısıyla birgün olacak. Eğer düşünüyorsan hemen tüp bebek tedavisine geçin 🙏🏻🙇🏻♀️
Ayse71 Gks_01 doğru diyorsun çok zorluyor benim bud olumsuz olursa yapmayı düşünmüyorum daha biraz ara vericem psikolojikmen çöküyor insan tabi istiyoruz pozitif olsun işte 🌸