Nurysf bendede var kan uyuşmazlığı ilk 6.haftamda kanamam oldu acile gittik orda tahliller yapıldı begatif çıktı her ihtimale karşı iğnem yapıldı 28 haftada tekrar yapılacak doğumdan sonra yapılacak mı bilmiyorum ama burda yazanlar çok tuaf normalde hiç bşey olmaz ilk çocukta dedi doktorumuzda ikinci gebelikte korumak için yapılıyor iğneler dediler benim kanamam olduğu için düşük tehlikemde vardı ondan yapıldı ama arkadaşların pozitif olduğu için sıkıntı oluyor heralde canım