Ben geçen hafta zafer bütüne gittim 3 bin ücret yarım saat sürdü normal muayene gibiydi insanlar çok abarttıklari için beklentiye girmiştim çıkınca normal muayene gibi dedim öyle aman aman bı ilgi de yoktu ama iki fotoğraf verdi diğerlerini mailden gönderdi bu yönü güzel