Fatmanur12345 her zaman herkes her şeyi bilir boş verin doğum nasıl olursa olsun karar sizin. Bu kişileri gerekirse hayatınızdan çıkartın çünkü hep negatif konuşurlar. Doğumdan sonra da bu devam eder yok aa bu bebek çok zayıf, aa mama mı veriyorsun, ismi ne diye soracaklar siz içinize sinen kaç ay aradığınız ismi söyleyeceksiniz hımm deyip burun kıvırıp geçecekler. Sen gece uyumamış olacaksın onlar çocuk görmeye diye gelip üstüne sana yük olup daha da yorup gidecekler vs vs liste uzar gider takmayın