Ben de detaylıda öğrendim hala yukarı çıkmadı maalesef 29hafta olucam 26 da kanamam başladı yatırdılar 4 gün kaldım hala devam ediyor koyu lekeler sakın kendini yorma ben temizlik yapıp yorulduğum günün ertesi kanamam oldu ameliyata alacaklardı neredeyse sonra çok şükür kanamam azaldı çok pişman oldum kendimi yorduğuma onun dışında gün sayıyorum en azından 30 haftayı geçer inşallah dua edin ve hep uzanın Allah büyük rabbim yardımcınız olsun