Riskli hamileyim ve tüm hamileliğim boyunca perinatolojiye gidiyorum. 10.hafta kontrolümde doktor bebeğin ensesinde ödem gördüğünü söyledi ve bende o bakarken net bir şekilde görebiliyordum. Şu an bir şey ifade etmez erken bir haftada düzelebilir, takip etmeliyiz dedi. Ben fetal dna testi yaptırmak istediğimi söyledim. 12-13 haftalarda daha doğru sonuç alacağımı söyledi. 2 hafta sonra tekrar kontrolüm var. Ama ben endişeliyim. Böyle bir şey yaşayan var mı ? Bir de bebek 1 haftadan fazla önden gidiyor. 10 haftalıkken 11+3 çıkıyor. Bu çok bir soru