Yektek22 Kızlar 9 aydır olmuyor diye tüp bebek arayışına girdim kestim ümidi. Evde kaset test vardı yapayım dedim negatif çıktı yarım saat sonra baktım gölge görüyor gibimiyim bana mı öyle geliyo adete 3 gün var çatlama 25 inde oldu ocağın bakar mısınız
ikincibezelyeayak Yektek22 Bugün yum sonrası 12. Gününüz oluyor biraz daha belirgin olabilirdi . Sonradan çıkmış bir de kuruma çizgisi olabilir . Ama laboquick se eğer kuruma bile çıkarmıyor orasıda var. Siz geceden sıvı alımını azaltıp yarın sabah ilk idrarla tekrarlayın. İns sağlıklı bir gebeliğiniz olsun 🤲🏻
pnremr22 Yektek22 umutlandırmak istemem ama ben çizgi gördüm çok gölge. Ben bu şekilde hamile olduğumu öğrendim beta 17 çıkmıştı. Tabi düşük yaptım o ayrı
Yektek22 pnremr22 ben de hiç umutlanmak istemiyorum çünkü umudumu tamamen kaybettim. Tüp bebek arayisina girdim sırf evde test var diye yaptım sırf adet ağrım var iki üç güne adet olueum diye düşünüyorum ama ilk yaptım hiç bir şey yok diye attım kenara yarım saat sonra baktım ben görüyor gibiyim de kuruma çizgisi falandır diyorum umutlaniyorum çok başıma geldi ama bu markada gelmemişti hix
Akseec Canim bende gecen sene hazirandan beri ugrasiyorum sebepsiz olmuyor. Ama olan arkadaslarimdan biliyorum boyle cizgi aratmiyor silik olsa bile net gorunuyo maalesef negatif bu:(
Akseec Yektek22 ben görüyorum golge gibi var. Ama ben hep görüyorum guvenme kendi testlerimin de dna sina kasar iniyorun arkadaslar da bi baksınlar canım