glos_lin2007 ben kendime ait olarak sadece göğüs kalkanı gogus pedi aldım. Bebeğe alacağım herşey bitti gibi.ama kıyafet konusunda abartmadan aldım çünkü hem hava sıcaklığından emin olamıyorum hem de bebeğin kilosundan.belki zayıf olacak ve 0-3aylardan uzun kollulari giyemeyecek diye düşündüm ama yine de aldım tabiki.12li ve 5li hastane çıkışı birer tane aldım kıyafet 5tane tulum 6patikli alt üst aldım zibinlarden kısa kollu 3tane aldım (hastane çıkışları vs de içinde var zaten) uzun kollu 2tane aldım belki onlardan bı kaç alırım.bi tane kalin polar gibi mont gibi bişey aldım 3-6 ay ama yenidoğankende giydiririm.hem de sonbaharda.havalar soğuk giderse duruma göre doğduktan sonra da internetten soyleirm dedim.18cift falan çorap. 25agiz mendili.onun dışında bir tomurcuk battaniye 7muslin battaniye 1polarli battaniye aldım.bebek bezi stoğu yaptım 1numara prima.izotonik sulu ıslak mendil 12adet aldım Molfix. Keçe organizer.banyo lifi.atesolcer. bebek kamerası. Burun aspiratörü. Hava nemlendirici. Eğitici kitaplar kartlar çıngırak aldım. Yatağı için çarşaf aldım. Park yatak. Bebek arabası. Puset dahil. Yastık kullanmicam ama yine de aldım bı tane. Juno yatak. Aklıma gelenler bu şekilde daha hatırlarsan yazarim